27 juni 2012

heeft u dat nou ook?

Die Diederik Samsom doet mij altijd aan een (slecht) afgeschminkte clown denken. ;-) en dan heb ik het nog niet eens over het clowneske verkiezingsprogramma waarin de nivellering zover gaat dat iedereen in Nederland in no time aan de geeuwhonger ligt. FAIL!




op deze afbeelding rust geen copyright! de foto is van wikimedia commomns en het "artwork" is van ondergetekende. ( license Wikimedia commons hieronder)


This image, which was originally posted to Flickr.com, was uploaded to Commons using Flickr upload bot on 20:27, 25 March 2012 (UTC) by 1Veertje (talk). On that date it was licensed under the license below.


This file is licensed under the Creative Commons Attribution 2.0 Generic license.
You are free:
to share – to copy, distribute and transmit the work
to remix – to adapt the work
Under the following conditions:
attribution – You must attribute the work in the manner specified by the author or licensor (but not in any way that suggests that they endorse you or your use of the work).bij deze!


Het staat u  dus volledig vrij deze afbeelding op te slaan en te verspreiden via e-mail, twitter, website of blog.( rechtermuisknop, opslaan als GIF) 
Sterker nog, ik moedig dat juist aan ......


 Hier nog een kleine versie voor bijvoorbeeld avatar gebruik:








als dank kunt u op de ads klikken, Bloggers moeten ook eten ;-)

2 opmerkingen:

  1. Ja ik heb dat ook.
    Maar ergens doet het mij vermoeden dat er bij u een politieke mening achter deze vrijgevigheid zit.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha ha, daar kon je best wel eens gelijk in hebben, al moet ik er natuurlijk wel bijzeggen dat de reden van mijn politieke bemoeienis nu juist het clowneske van de gevestigde politiek is.een soort kip en ei verhaal dus.

      Verwijderen

Wilt u reageren? Be my guest! leef je uit.
NB, bedenk dat bloggers ook moeten leven en klik ook eens op de ads!