12 maart 2013

Daar is hij weer

U heeft mij een tijdje moeten missen, Na het likken van de wonden opgelopen bij de TK verkiezingen en het besluit daarna om mij voorlopig uit de actieve politiek terug te trekken heb ik mijn tijd geweid aan het ondergaan van alweer een knieoperatie, (de 6e in 3 jaar tijd) en ik kan me nu dan ook de trotse eigenaar noemen van een stel knieen die op alle vliegvelden, discotheken en de Tweede Kamer de nodige alarmbellen doen rinkelen. verzwaard met enige kilo,s chirurgisch staal  zink ik zelfs in de dode zee als een baksteen en als ik mijn benen schud dan rammel ik luid (echt waar)
 Na een stevige revalidatieprocedure ben ik eindelijk weer zover dat ik langer dan 10 minuten achter de PC kan plaatsnemen en u weer kan vervelen met mijn achterlijke prietpraat die voornamelijk dient om mijn hart te luchten maar in de loop der tijden tom mijn verbazing toch een schare trouwe lezers schijnt te hebben gevonden. Ook met mijn twitteraccount (@henkvanschepen) bereik ik een steeds groter wordende groep belangstellenden in mijn gewouwel (al ruim 500 echte volgers) hierbij mijn dank aan jullie, voor het geduld en voor het dulden.

Ik heb al wel een flink aantal ideeeen voor nieuwe schrijfsels maar , gezien de herstelprocedure nog lopende is, zullen die slechts druppelsgewijs op deze site geopenbaard worden. Volhard dus nog wat in uw geduld, het wordt allemaal weer "prettig geregeld"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wilt u reageren? Be my guest! leef je uit.
NB, bedenk dat bloggers ook moeten leven en klik ook eens op de ads!